예능 쫌 아는 불독형님들


Welsh corgis vs Bulldogs HOWEVER I can smell something… SHIT! those corgis found me 3:1 Separating them Bulldogs are pissed off Going in the welsh corgis’ cage Invasion + Stealing food Owner: Why did you go in there? Get out I will definitely teach those welsh corgis a lesson Mommy…. how dare that bastard is bullying our baby??? Parents running to rescue their baby Taking a revenge Owner: The welsh corgis keeps bullying the french bulldogs So I’m trying to make them interested in this toy Escaping Man that was an expensive toy Making the french bulldogs wear sharp outfits Looking like gangsters Now the welsh corgis aren’t bullying the bulldog Peaceful

You may also like...

100 Responses

  1. 골저르 says:

    건달이세요? 사람이 보면 만지지도 못하겠다…

  2. 윤지원 says:

    브금이 피파 온라인이네 ㅋㅋㅋ

  3. 김현자 says:

    이쁘다

  4. ㄴㄴㅎㅎ says:

    엌ㅋㅋㅋㄱㅋ옷봐

  5. YouTube TURI says:

    서로 천적???

  6. 김김 says:

    불독 돼지🐷같이생겨서 너무 귀여워

  7. sora Jo says:

    어이구 새끼들 괴롭히지마라!!ㅜㅜ

  8. MIN LEE says:

    애니멀봐 담당자님 영상 잘보고 있어요. 항상 똥고발랄하고 귀여운 영상 감사합니다. 영상을 보면서 아쉬운 점이 영상에 사용한 노래도 더보기에 알려주시면 감사하겠습니다
    참고로 여기 노래는 fall out boy-The Phoenix 입니다

  9. 김하하 says:

    불독 폴짝뛰는거 구여웡

  10. 못작냥 says:

    근데 저런가시옷입다 잘못해서 상대측 개눈다치는거아녀….?

  11. 이정민 says:

    찡박혀있는옷 입은거왜케웃기냨ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
    멋짐폭발한다

  12. 윤정현 says:

    0:18 바둥바둥ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

  13. 꼬물꼬물 says:

    강약약강 ㅋㅋㅋㅋㄱ

  14. ᄋᄋᄋ says:

    고통밭는건 아기웰신데 왜 불독을 보호해줌?

  15. osephin j says:

    올~불독 옷 멋있는데~~

  16. Rico Sinaga says:

    Wkkwkwkwkwkkw so damn funny hahahahahah.

  17. 킴제임스 says:

    저옷 어디서사죠 우리집에잇는 닥스가 불독을 괴롭혀서요

  18. 서연 says:

    불도그 화이팅 코기들아..생긴거 이쁘게생겼는데 괴롭히지마아!!~

  19. 박인서 says:

    0:42 초에 새끼코기 무늬가 하트네요

  20. ♡미혀늬☆ YouTube{☆사랑꾼♡}♡LOve☆ says:

    불독 나쁨 그래도 월시코기 새끼인데 그리고 아직 응애응애 할시대 새끼인데 하……..ㅡ 말도 안나온다

  21. Maricon Blanco says:

    That FOB background song's perfect for the vid! 😆😂

  22. Park여해 says:

    불독:그만괴롭혀…

    힘쓰게하지마…

  23. Chi Put says:

    Sumpah lucu parah wkwkwk🤣🤣🤣🤣😅😅😅😅😅😅😅😅

  24. Jisun lee says:

    너무 귀여운거 아니니 너희들???

  25. 이다다익선 says:

    불독 고슴도치 수트입은거 포스완젼 쪔…

    웰시들이랑 불독들땜에 완젼 웃겼음…왜케 귀엽다요…

  26. Gina Han says:

    옷 멋져ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ완전 귀여워ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

  27. mybraincurrentlyloggedoff says:

    Lol i'm surprised there was a sh*t word in the subtitles.. I thought this channel was kid friendly 😂😂

  28. Angelina Burbank says:

    FALL OUT BOY PHOENIX AHHHHH!!!!!! 💜💜💜💜💜

  29. Otjie Xiao Tjie says:

    Lol the bulldog cant get revenge on the corgis, so he bullying the puppies instead

  30. Jenny Reyes says:

    battle of the dwarfs hahaha soo cute

  31. toukou sumrah says:

    Are u looking for that one eng comment!

  32. AcaPilya Chill says:

    Came here to read English comments.

  33. 박민지 민들레 says:

    😲😲😲😲😲😲😲😲😲

  34. umpus says:

    What kinda bdsm scariness is this

  35. 레이오트 says:

    기둥의 불도그?!

  36. Always Tired says:

    Brings a whole new meaning to the France v/s Britain rivalry😂

  37. No says:

    The people on this show are idiots they were filming how a puppy was being beaten by an adult dog and watching how they were eating the food of the pups and watching how the corgis were beating the bulldog wtf dude

  38. 문병주 says:

    새기들상대할거면나부터상대하라

  39. Ms.August D says:

    “Shit those corgis found me “😂💕💕💕

  40. 김미정 says:

    귀요미들~~♡
    데굴데굴ㅎㅎ
    가죽옷보고 빵터짐ㅎ

  41. Paul Lee says:

    거북선이냐…

  42. Abhishek Srivastav says:

    Gang War😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😉😉😉😉

  43. Youtube Kor_Rocky says:

    졸라까부네 확 물려 코피나 나라

  44. AE MA says:

    새끼 웰시코기 몸에 하트무늬…♥

  45. 초코비 says:

    1:22에 자막보고 웃은1인

  46. Yun J says:

    진짜 의외로 웰시들도 한성깔하심..ㅋㅋㅋㅋ불독들은 얼굴과 다른게 순하고.. 결론은.. 얼굴보고 판단하지 맙시다?ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 근데 이집애들..울타리를 더 튼튼하게 만들어야겠구만ㅋㅋㅋㅋ뭐 다 탈출하고 그래

  47. Yogur Lapiz says:

    The puppie mafia lol XD

  48. ᆞ마지막'잎 says:

    헐 저옷 탐난다 울집에도 한놈만 죽자고 못살게 구는놈 있는데ㅜ

  49. 정명아 says:

    불독??
    퍼그 아닌가요?

  50. Bubblitty says:

    0:54 we coming bitch

  51. 콩순이 콩순이 says:

    어구ᆞ너무귀여운
    녀석들ᆞ건강하게잘자라라

  52. 백지윤 says:

    근데 어떻게 강아지는 저렇게 눈이 말동말동 하고 귀엽고 정말 부럽다~

  53. Jason Milano says:

    I blame the pitbulls

  54. Quaking * says:

    0:45 THATS EXACTLY HOW MY PUPPY LOOKS except shes a chihuahua

  55. Mei Clare says:

    Too cute…love all your stories.

  56. Jennifer Wagner says:

    OMG BOTH OF MY FAVORITEEE BREED EVER!!! FRENCH BULLDOG AND WELSH CORGI 😭😭😭😭😭💕💕💕💕 I WANT THEM ALL

  57. PS says:

    Omg the puppy has a heart-shaped brown fur ❤️

  58. Maomao Chong says:

    What on earth i swear i agree with Otjie Xiao Tjie

  59. Nomi Gogoi says:

    haha

  60. Queen Nsuccess says:

    Gang vs gang

  61. minilens chanal says:

    Oh they got the cool outfit

  62. 완전사랑해강다니엘 says:

    근데 저거잘못하다 눈찌르면안돼는데…

  63. 해피데이 says:

    엄마 그렁그렁 웰시코기 강쥐 연기에 너무 귀옆다! ㅎㅎ

  64. 褚萍 says:

    可爱!

  65. ina Rahma says:

    😂😂😂😂

  66. jnie swartz says:

    Who is poor French bulldogs no one stepped those corgis from biting it. If the owner is going to have both breeds he should do a better job of separating them. The music in the background was awesome for this video

  67. tybet trex says:

    Such a sexy charlies bulldogs 😂

  68. 꼼이 says:

    ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

  69. Debrah silvie haumptmann tchecoviskta says:

    Brincadeira sem graca😞😡😡😡😡

  70. Debrah silvie haumptmann tchecoviskta says:

    Deslike

  71. Debrah silvie haumptmann tchecoviskta says:

    I don't like

  72. Tran Lily says:

    lolz that shaking wrinkles face skin dog always look so funny!!! but CORGI is my favorite. They're beautiful & cute.
    I'm not fan or spears legs & saggy face lolz 😂 they've cute though (don't hate me)

  73. Champ Lehner says:

    Lolzz

  74. Phụng Trần says:

    I can’t stop laugh 😂 😂🤣😂🤣🐕🐕🐕🐕🐶🐶🐕🐕🐕🐕❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️👍

  75. Nguyen Phương says:

    😍😍😍😘

  76. 뚱뚱한뚱자 says:

    깡패가따로없네ㅋㅋ

  77. Thefaceoftheword crook and flail says:

    This is not nice the beginning was ok but letting the puppy be bullied not cool

  78. Thefaceoftheword crook and flail says:

    Not cool at all

  79. Thefaceoftheword crook and flail says:

    These behaviors are being encouraged smh

  80. A A says:

    CORGI > BULL😂

  81. Saroona Pradhan says:

    So funny

  82. abhinay singh says:

    This is gang war

  83. Kenn's Instagram At: i000 says:

    🤣 fukin thug life over there

  84. Monster Terrier Kennell Clubb says:

    Bulldogs is trash !!

  85. ONE PUNCH MAN says:

    Вот засранцы, зачем маленьких обижать 😪😪😪😪

  86. katasiapa says:

    It's a gangster war.

  87. 박종근 says:

    🤗🤗👏👏👏🤟🏾🤟🏾🤟🏾💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻👍🏿👍🏿👍🏿

  88. Hans David says:

    Jesus….cannot understand some people who always look for negativity.

    The dogs are obviously playing with each other & are not encouraged to fight.

    The "gang fight" thing is only a narrative used to make based on this playing activities to make a funny content.

    Lighten the fuck up.

  89. Joanna Marie Gallo says:

    😂😂 sorry but the corgi owner is so cute

  90. nik nak says:

    Love the spiked shirt !

  91. Suzanna Yong says:

    I love to see this video. Is so cute!!!

  92. Mauro F says:

    Jajajjaja

  93. Loyal Range says:

    My bullies i think can kill korgies)) they firghtings with sheppherds also

  94. Suzanna Yong says:

    Pls update this video. Hahaha so lovely!!!😄😍☺️😃😊

  95. 덕꾸쭈 says:

    시밬ㅋㅋㄱㅋ 광고같아 개웃껴ㅠㅠㅠ 영화로 상영해도 됄드슈ㅠㅠㅠㅠ

  96. Dragon Ball Supper Fan says:

    😂😂

  97. Kane Saunders says:

    I don't know about gangsters, gimps definitely but I've never seen a gay fetish gangster!

  98. Anarchist D says:

    Hahaha warzone 😂

  99. Just cats says:

    This is like the west side story

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *